Látogatóink

Jelenleg 11 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Nyári tábor Zánka 1. nap 2022

Június 26. vasárnap

Egy szép napsütéses vasárnap indultunk el 34 diákkal és 3 pedagógussal  Zánkára. A géderlaki iskolásokkal közösen bérelt busz némi kitérő után 17 óra körül érkezett meg az Erzsébet táborba.

Zánka

A mi iskolánk a magenta csapatba került a táborban, a szépen felújított szállásunk berendezése is ezt a színt idézte fel. A szobák elfoglalása után a gyerekek egy baseball sapkát és egy kis hátizsákot is kaptak ebben a színben és mindannyian egy egyenpólót, amelyet az esti tábornyitóra már fel is vehettünk.

Megismerkedtünk az altáborvezetőnkkel, Feri bá-val, aki megtanította a magentás tábori indulót. A tábornyitó ceremónián szembesültünk azzal, hogy közel 3000 táborlakóval együtt nyaralunk ezen a szép helyen, itt ugyanis a főtérre színek szerint felvonultak a különböző iskolákból érkezett gyerekek. A mi magenta színű ruhánk kiragyogott a sárgák, kékek, zöldek, lilák gyülekezetéből, s a fiúk sem tiltakoztak a sötétrózsaszín póló ellen.

A tábornyitón megismertük a többi lakó indulóját és a TESO-kat, akik a tábori program segítői voltak. A vidám zenés-táncos tábornyitó után fáradtan, de cseppet sem álmosan vonultunk vissza a tábor legtávolabbi sarkába, a lakhelyünkre. Ezt a távolságot aztán napjában többször is meg kellett tenni, hiszen a központi épületek a főtéren voltak, így a fittségünk garantált volt az egész nyaralás alatt.

Zánka

A képek ide kattintva megtekinthetőek!