Látogatóink

Jelenleg 8 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Nyári tábor 2019 1 nap

Nyári tábor 1. nap

Kicsit borongós reggelre ébredtünk június 24-én a táborunkba induló reggelen, szerencsére, ahogy átléptük a Duna határvonalát egyre napsugarasabb lett az időjárás.

Első megállónk Simontornyánál volt, ahol elfogyasztottuk a kis hazai reggelinket és megmozgattuk elgémberedett tagjainkat.

A Balatonhoz érve igazi nyaraló idő fogadott bennünket és gyönyörű tükörsima vízfelszín. A Balatonföldvári Hajózástörténeti Látogatóközpont interaktív kiállítását tekintettük meg először.

Nyári tábor 2019 2 nap

Nyári tábor 2. nap

A 2. napon a strandolásé volt a főszerep. Délelőtt egy rövidebb fürdőzésre nyílt lehetőség, szerencsére az idő is kedvezett nekünk.

Nyári tábor 2019 3 nap

Ezen a napon a kirándulásé volt a főszerep. Elsétáltunk a hajóállomásra, ahova rövid várakozás után meg is érkezett a sétahajónk. Az utunk Tihany felé kellemes és zavartalan volt. Szerencsére senki sem lett tengeri beteg az út során, mindenki élvezte a hűs szellő, a szikrázó napsütés és a csodálatos látvány együttesét.

Nyári tábor 2019 4 nap

A reggeli szobavizit után egy kis játékkal kezdtük a napot. A szállásunk udvarán elrejtett képekkel rókavadászatot hirdettünk. A kis területen pillanatok alatt véget ért a vadászat, fővadászunk több mint 70 ponttal nyerte meg a versenyt.

Nyári tábor 2019 5 nap

Elérkezett az utolsó nap és lemondtunk a végső fürdési lehetőségről, hogy alaposan összecsomagolhassunk és búcsút vegyünk az itt táborozó társainktól.