Látogatóink

Jelenleg 14 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Nyári tábor 2019 1 nap

Nyári tábor 1. nap

Kicsit borongós reggelre ébredtünk június 24-én a táborunkba induló reggelen, szerencsére, ahogy átléptük a Duna határvonalát egyre napsugarasabb lett az időjárás.

Első megállónk Simontornyánál volt, ahol elfogyasztottuk a kis hazai reggelinket és megmozgattuk elgémberedett tagjainkat.

A Balatonhoz érve igazi nyaraló idő fogadott bennünket és gyönyörű tükörsima vízfelszín. A Balatonföldvári Hajózástörténeti Látogatóközpont interaktív kiállítását tekintettük meg először.

nyári tábor 2019

Kipróbálhattuk milyen ügyesen tudunk kormányozni egy vitorlást, különböző tengerészcsomókat köthettünk és gyönyörködhettünk az „árbocról” a Balaton legmagasabb épített kilátójáról a panorámában. A moziteremben megismertük a balatoni hajózás történetét és bepillantást nyertünk a vitorlázás fortélyaiba, a különböző széljárások támogató és hátráltató erejét is megtapasztalhattuk.

Kora délután végre megérkeztünk Balatonszemesre. A nyugodt kis üdülőváros csendjét vidám gyerekzsivajjal pillanatok alatt betöltöttük. A régi táborok hangulatát idéző szálláshelyen több gyerekcsoporttal osztoztunk.

Kis pihenés után közkívánatra strandolni indultunk. Élvezettel vetettük be magunkat a hűs hullámokba. Kisebb rémületet okozott egy hattyúcsalád megjelenése a fürdőzők körében. De aztán annyira elmerültünk a hullámokban, és az önfeledt játékban, hogy majdnem lekéstük a vacsorát.

nyári tábor 2019

Estére birtokba vettük a tábort és felfedeztük a rejtett zugokat is.

A képek ide kattintva megtekinthetőek!