Látogatóink

Jelenleg 3 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Nyári tábor 2018 1. nap

2018. június 26. kedd

Reggel 7 órakor (35 gyerek 3. osztályostól a 8. osztályosig) búcsúzott az őket kísérő szülőktől.

Hosszú útra indultunk (290 km) idei táborhelyünkre a Vas megyében található Szaknyérra. Szokásainkhoz híven félúton pihenőt tartottunk, hogy szemügyre vegyük a veszprémi állatkert lakóit.

Nyári tábor 2018 2. nap

2018. június 27. szerda

Második napunk a táborban. Reggel 7 órakor változékony, felhős-napos időre ébredtünk. A reggeli és a szobaszemle után kézműves foglalkozás kezdődött. Egy őrségi fazekas hölgy érkezett hozzánk, akinek segítségével kipróbálhattuk a fazekas korongozást.

Nyári tábor 2018 3. nap

3. nap csütörtök

Reggel szomorúan tapasztaltuk, hogy az időjárás komoly akadályt gördített terveink elé. Egész éjjel esett és nem akart szűnni most sem. Így át kellett tervezni a napunkat, reggeli után a szobákban játszottunk, éltünk „társaséletet”.

Nyári tábor 2018 4. nap

4. nap péntek

A változatosság kedvéért újra esőre ébredtünk a Napsugár táborban.

Meghosszabbítottuk az alvásidőt és kényelmesen megreggeliztünk, miután a szél elfújta a fölénk tornyosuló felhőket elindultunk a Vadása-tóhoz túrázni.

Nyári tábor 2018 5. nap

2018. június 30. Utolsó nap a táborban

Egyszer minden jónak vége lesz. Elérkezett az utolsó napunk, de mi nem szomorkodtunk, hiszen még ma is rengeteg kaland várt ránk.
Első pozitív élményünk, hogy reggel megláttuk a napot. / A hét többi napján esőre ébredtünk./ Szokásos reggeli szertartásaink után elkezdtük csomagjaink bepakolását. Mindenki összekészítette a bőröndjét és rendbe tette a szobáját. Izgatottan vártuk a buszunk érkezését. Lelkes ujjongással köszöntöttük sofőrünket – Vörös Lacit.  Örültünk, hogy idetalált, ahová a madár se jár. Szép sorban feltöltöttük a buszt csomagjainkkal és táskáinkkal. Korai ebédünk után máris útra keltünk.