Látogatóink

Jelenleg 10 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Nyári tábor 2013

Idén júliusban Balatonszárszón táboroztak iskolánk tanulói.

Nyári tábor

Hétfőn reggel izgatottan várakoztunk az iskola előtt. Amikor megérkezett a busz, beraktuk a csomagokat, majd elköszöntünk családtagjainktól, akik tanácsokkal láttak el bennünket. Elkezdődött a várva várt utazás.

Déltájban érkeztünk meg a szálláshelyünkre. A szobák elfoglalása után elmentünk felderíteni a táborhelyet.

Nyári táborEbédig a fiúk asztaliteniszeztek, a lányok pihentek. Ebéd után lementünk a Balatonhoz fürdeni.

Nyári tábor Nyári tábor Nyári tábor Nyári tábor

Vacsora után discoba lehetett menni, ami a fürdéssel együtt a hét minden napján a program része volt.

Kedden ajándékokat készítettünk, különböző játékokat próbáltunk ki.

A következő nap mozgalmas volt. Túráztunk, majd vonattal folytattuk utunkat Balatonszemesre, ahol vitorlásra szálltunk. Egy órát töltöttünk a hajó fedélzetén, gyönyörű látványban volt részünk. Közben a kapitány a Balatonról mesélt nekünk. Vonattal utaztunk vissza Balatonszárszóra, megebédeltünk egy gyorsétteremben, majd a táborhelyre sétáltunk.

Nyári tábor

Csütörtökön a Rózsa Sándor című humoros darabot néztük meg, amin mindenki nagyon jól szórakozott. Az előadás után medencepartin vettünk részt, majd búcsúesttel zártuk a napot.

Nyári táborNyári tábor

Pénteken reggel fájó szívvel vettük tudomásul, hogy vége a táborozásnak. Összecsomagoltunk, és egy utolsó fürdőzés után hazaindultunk. Jó hangulatban telt az út hazafele. Dunaföldváron megálltunk fagyizni, s nem sokkal később megérkeztünk az iskola elé, ahol már vártak hozzátartozóink.

Zeleszkó Tünde

6.a

A tábor képei a galériában megtekinthetőek.