Látogatóink

Jelenleg 12 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Határtalanul 2019 - 4. nap

4. nap

Megreggeliztünk, átvettük úti csomagjainkat és indultunk Kisbaconba, a Benedek Elek emlékházba. Majd megnéztük Erdővidék leggazdagabb tájházát és egy 200 éves vízimalmot. Frissen sütött kürtőskaláccsal csillapítottuk éhségünket.

Az öt nap legnagyobb élményt adó programja a Vargyas-szoros következett. Verőfényes őszi időben túráztunk az Almási-barlanghoz. Az út időnként próbára tett bennünket, de nagyon kellemesen éreztük magunkat. Zoli bácsi meg akarta számoltatni velünk a barlangban a denevéreket, de a sötétben nem igazán volt rá esélyünk.

Fáradtan, elcsigázottan ültünk fel a buszra és elindultunk Nyimkófalvára a szálláshelyünkre. Útközben felkerestük a csodálatos unitárius templomot Homoródkarácsonyfalván, ahol a Szent László legenda elevenedik meg a belső freskókon.

Késő este értünk csak az Ersa panzióba, ahol forró levessel és frissen sültekkel vártak bennünket. Vacsora után vetélkedőt rendeztünk az eddig látottakból. Majd fürdés és alvás következett.

Határtalanul

A képek ide kattintva megtekinthetőek!