Látogatóink

Jelenleg 9 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Határtalanul 2019 - 5. nap

5. nap

Bőséges reggeli után mindenki saját maga készített úti csomagot, majd a 96%-ban magyarlakta Székelyudvarhelyre utaztunk. Itt sétáltunk, a szoborparkban megkoszorúztuk II. Rákóczi Ferenc szobrát.

A következő állomás Farkaslaka volt, ahol Tamási Áronra emlékeztünk. A kirakodó vásárban ajándékokat vásároltunk szeretteinknek, és buszunk elindult hazafelé.

Előtte elbúcsúztunk Zoli bácsitól, idegenvezetőnktől, aki sok érdekes dolgot mesélt nekünk az erdélyi magyarság sorsáról, küzdelmeiről, érdekes és vicces történeteivel emelte a hangulatot és ízes magyar beszédével kápráztatott el bennünket.

Jó egészséget és kitartást kívánunk további munkájához! Reméljük, hogy az álma az „árkosi múzeum” egyszer megvalósul!

Körösfőn, Kalotaszeg kirakatfalujában, ahol az erdélyi magyar népművészet remekei megvásárolhatók, megnéztük a festett kazettás református templomot. Rövid pihenőt tettünk a Királyhágón, még utoljára megcsodáltuk Erdélyország csodálatos hegyeit, s elindultunk hazafelé.

Késő este érkeztünk haza, de nem bántuk, mert sok felejthetetlen élménnyel gazdagodtunk. A dunaszigeti diákokkal e-mail címet és telefonszámot cseréltünk, előttük még hosszú út állt, még több mint három órát kellett utazniuk hazáig.

Az Erdélyben töltött öt nap örökké felejthetetlen marad!

A képek ide kattintva megtekinthetőek!