Látogatóink

Jelenleg 13 vendég és 0 felhasználó van vonalban.

Keresés

Határtalanul 7.o. 2. nap 2022

Második napunk nem kezdődött túl korán, hiszen előző este későn értünk a szállásunkra. Reggeli után csatlakozott hozzánk egy idegenvezető, aki három napig kísért minket, a csángók földjén tett utazásunk alatt. Első megállónk a gyimesfelsőloki Bagolyvár szikla volt, melynek megmászása valódi kihívást jelentett mindenki számára. A szikláról csodálatos kilátás nyílt a környező falukra, Gyimes völgyére.

Ezután a borospataki Skanzenbe látogattunk el. A skanzen egy igazi gyöngyszeme a völgynek, megismerhettük a vízimalom működését, imádkozhattunk a hűvös kápolnában, felfedezhettük a régi házak berendezését, mindezt gyönyörű környezetben tehettük.

A Skanzen után ebédünket már a Hidegségben található szállásunkon fogyasztottuk el. Ebéd után túra indult a hegyen lévő esztenához, ahol megismerkedhettünk az ordakészítés tudományával, és kóstolóra is volt lehetőség.

A kimerítő túra után mindenkinek élmény volt lovaskocsikra szállni, és onnan fedezni fel a Hidegség szépségeit, kis vízesését.

Ez egy túrákkal teli, fárasztó nap volt. Sajnos a szállásra felfelé menet az eső sem kímélt meg bennünket, így csuromvizesen foglaltuk el szállásunkat, majd szárítkozás után fogyasztottuk el a vacsoránkat.

A képek ide kattintva megtekinthetőek!